- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 62
PROGRAM WYCHOWAWCZO- PROFILAKTYCZNY
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W EŁKU
Wstęp
Etap edukacji ponadpodstawowej to dla młodego człowieka czas wchodzenia w dorastanie, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości, poszukiwanie sensu życia oraz osiąganie dojrzałości do przyszłych ról i zadań. Zmiany te zachodzą w kontekście relacji rówieśniczych, przy czym nadal rola dorosłego, przede wszystkim rodzica, pozostaje gwarantem wychowania do wartości.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 5918
PROGRAM WYCHOWAWCZO- PROFILAKTYCZNY
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W EŁKU
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 749
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 695
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 4609
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 516
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 1057
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 672
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 932
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 1340
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 2076
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.