- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 711
PROGRAM WYCHOWAWCZO-PROFILAKTYCZNY - 2025/2026
Wstęp
Etap edukacji ponadpodstawowej to dla młodego człowieka czas wchodzenia w dorastanie, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości, poszukiwanie sensu życia oraz osiąganie dojrzałości do przyszłych ról i zadań.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 144
PROGRAM WYCHOWAWCZO- PROFILAKTYCZNY
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W EŁKU
Wstęp
Etap edukacji ponadpodstawowej to dla młodego człowieka czas wchodzenia w dorastanie, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości, poszukiwanie sensu życia oraz osiąganie dojrzałości do przyszłych ról i zadań. Zmiany te zachodzą w kontekście relacji rówieśniczych, przy czym nadal rola dorosłego, przede wszystkim rodzica, pozostaje gwarantem wychowania do wartości.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 7112
PROGRAM WYCHOWAWCZO- PROFILAKTYCZNY
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W EŁKU
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 805
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 756
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 5439
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 577
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 1121
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 730
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 998
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 1396
Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.
- Szczegóły
- Kategoria: ZAMIERZENIA
- PROGRAMY PROFILAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE
- Odsłony: 2157

Wstęp
Okres szkolny to dla młodego człowieka istotny czas, podczas którego kształtuje się jego poczucie tożsamości oraz osobowości. Zmiany zachodzą na drodze zdobywania nowego doświadczenia, uzyskiwania umiejętności i wiedzy. Poza zmianami poznawczymi, intelektualnymi, obserwuje się również szereg zmian natury biologicznej, które pojawiają się wraz z oddziaływaniem hormonów i związanych z tym zmianami emocjonalności człowieka.





























