2019 dzien otwarty szkoly pasek odwolany

button oferta1

button niepodleglej1

button projekty unijne1

button spacer wirtualny1

Załącznik nr 1
do Zarządzenia Dyrektora nr 74-2017
z dnia 19 października 2017 r.

REGULAMIN
UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI PUBLICZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1
IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W EŁKU

 

§ 1.

  1. Każdy ma prawo do informacji publicznej na zasadach określonych z niniejszym regulaminie.

§ 2.

  1. Prawo do informacji publicznej obejmuje prawo do :
    1. uzyskania informacji publicznej, w tym uzyskania informacji przetworzonej, w takim zakresie w jakim jest to istotne dla interesu publicznego;
    2. informacji o statusie prawnym lub formie prawnej;
    3. informacji o przedmiocie działalności i kompetencjach organów;
    4. informacji o organach i osobach sprawujących w nich funkcje i ich kompetencjach;
    5. informacje o majątku, którym dysponuje jednostka oświatowa;
    6. informacje o zasadach i trybie działania organów.

§ 3.

  1. Nie udziela się dostępu do :
    1. informacji chronionych ze względu na prywatność osoby fizycznej;
    2. informacji niejawnych;
    3. informacji chronionych ze względu na tajemnicę jednostki;
    4. informacji zawierających dane osobowe, chyba że po uprzednim zanonimizowaniu;
    5. informacji stanowiących tajemnicę skarbową;
    6. informacji stanowiących tajemnicę statystyczną.

§ 4.

  1. Udostępnienie informacji publicznej, znajdującej się w posiadaniu Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku następuje poprzez:
    1. ogłaszanie informacji publicznych, w tym dokumentów urzędowych w Biuletynie Informacji Publicznej Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku;
    2. udostępnianie w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku; udostępnianie na wniosek zainteresowanego ( ustny lub pisemny);
    3. wyłożenie lub wywieszenie w miejscach ogólnodostępnych w placówce tj. tablicy ogłoszeń.
  2. Informacja publiczna, która nie została udostępniona w BIP Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku jest udostępniania na wniosek.
  3. Wzór wniosku stanowi załącznik nr 2 do Zarządzenia Dyrektora nr 74-2017.

§ 5.

  1. Wnioski o udostępnienie informacji publicznej mogą być wnoszone pisemnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.oraz z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej.
  2. Wnioski niezawierające imienia i nazwiska lub nazwy instytucji oraz adresu wnioskodawcy, jeżeli nie ma możliwości ustalenia tego adresu pozostawia się bez rozpoznania.
  3. Wpływające wnioski rejestruje się w Rejestrze wniosków o udostępnienie informacji publicznej prowadzonym przez sekretarza szkoły.

§ 6.

  1. Wnioski o udostępnienie informacji publicznej rozpatruje się „bez zbędnej zwłoki”, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jego wpływu.
  2. W przypadku zgłoszenia ustnego wniosku informacja jest udzielna niezwłocznie. Jeżeli nie jest możliwe niezwłoczne udzielenie odpowiedzi, wnioskodawcę poucza się o możliwości złożenia przez niego wniosku pisemnego.
  3. Informacje udostępniane są w sposób i formie wskazanej we wniosku.
  4. Jeżeli informacja publiczna nie może być z przyczyn technicznych udostępniona w sposób lub w formie określonych w ust.1, organ w terminie 14 dni informuje wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji, zgodnie z wnioskiem z jednoczesnym wskazaniem innej formy lub sposobu. Jeżeli wnioskodawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia o możliwych sposobach i formach udostępnienia informacji nie złoży pisemnego wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub formie wskazanej w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji publicznej umarza się.
  5. W razie niemożności załatwienia wniosku o udostępnienie informacji publicznej w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku, organ rozpatrujący wniosek informuje pisemnie wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i o terminie udostępnienia informacji, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
  6. W przypadku, gdy wnioskodawca zwraca się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej, które nie zostaną zakwalifikowane jako informacje publiczne lub , gdy organ takich informacji nie posiada, organ zobowiązany do udostępnienia informacji powiadamia wnoszącego , iż wniosek nie znajduje podstaw w przepisach prawa. W tym wypadku nie mają zastosowania przepisy o odmowie udostępniania informacji, a więc nie stosuje się formy decyzji administracyjnej. Wnioskodawcę informuje się w zwykłej formie korespondencyjnej.
  7. Odmowa udostępnienia informacji następuje w formie decyzji administracyjnej.
  8. Osobie / instytucji, której odmówiono prawa dostępu do informacji publicznej ze względu na wyłączenie jej jawności z powołaniem się na ochronę danych osobowych, prawo do prywatności oraz tajemnicę inną niż państwowa, służbowa, skarbowa lub statystyczna, przysługuje prawo wniesienia powództwa do Sądu Administracyjnego, właściwego ze względu na siedzibę placówki.

§ 7.

Wnioskodawca nie musi wykazywać interesu prawnego, gdy wnioskuje o informację publiczną, z zastrzeżeniem § 8.

§ 8.

  1. W przypadku, gdy udostępnienie informacji o którą wnosi wnioskodawca wymaga dokonania analiz, zestawień statystycznych, badań lub innych czynności administracyjnych tzn. przygotowania informacji przetworzonej, organ zobowiązany do jej udzielenia ma prawo:
    1. wezwać wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku o wykazanie istotnego interesu publicznego uzasadniającego żądanych informacji oraz wskazania w terminie 14 dni w jaki sposób wnioskodawca zamierza wykorzystać żądane informacje publiczne;
    2. dokonać oceny szczególnej istotności dla interesu publicznego, przedstawionej przez wnioskodawcę;
    3. w przypadku braku istnienia przesłanki ustawowej, organ odmawia udostępnienia informacji w formie decyzji administracyjnej.

§ 9.

Zmiany w regulaminie wprowadza się na tych samych zasadach co jego ustalenie.

§ 10.

Regulamin obowiązuje z dniem podpisania, tj. 19 października 2017 r.

Walentynki Jacek 01614 lutego 2019 r. biblioteka szkolna uroczyście obchodziła Dzień Walentynek. W tym celu zostały przygotowane lizaki z cytatami o miłości z różnych dzieł literackich oraz słodkie różyczki.

Lp.

Zadania i dane do planowania pracy

Termin

1

Rozpoczęcie zajęć dydaktyczno-wychowawczych

03.09.2018

2

Praktyki zawodowe

Podano w panelu ucznia

3

Złożenie pisemnej deklaracji dotyczącej przystąpienia do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie przez uczniów
Technikum nr 1 w sesji zimowej 2019

do 09.09.2018

4

Złożenie pisemnej deklaracji dotyczącej przystąpienia do egzaminu maturalnego: kl. IV Technikum nr 1

30.09.2018

5

Czas trwania semestrów (okresów):
I półrocze – 18 tygodni, II półrocze – 18 tygodni

I. 03.09.2018–18.01.2019

II. 04.02.2019-21.06.2019

7

Czas trwania semestrów (okresów) w kl. IV:
I półrocze – 16 tygodni, II półrocze – 14 tygodni

I. 03.09.2018–21.12.2018

II. 02.01.2019-26.04.2019

7

Zimowa przerwa świąteczna

22.12.2018 -01.01.2019

8

Dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych

01.11.2018

01.01.2019

01.05.2019

03.05.2019

20.06.2019

9

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
w Technikum nr 1

02.11.2018

10.01.2019
pisemny egz. potwierdzający kwalifikacje w zawodzie

02.05.2019

06.05.2019
egz. maturalny z języka .polskiego

07.05.2019
egz. maturalny z matematyki

08.05.2019
egz. maturalny z języka angielskiego

17.06.2019
praktyczny egz. potwierdzający kwalifikacje w zawodzie

18.06.2019
pisemny egz. potwierdzający kwalifikacje w zawodzie

10

Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno – wychowawczych:
Branżowej szkole I stopnia nr 1

02.11.2018

02.05.2019

17.06.2019
praktyczny egz. potwierdzający kwalifikacje w zawodzie

18.06.2019
pisemny egz. potwierdzający kwalifikacje w zawodzie

10

Ferie zimowe

21.01.2019 - 03.02.2019

11

Złożenie pisemnej deklaracji dotyczącej przystąpienia do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie przez uczniów Technikum nr 1 i Branżowej Szkole I stopnia nr 1 w sesji letniej 2019

do 18.02.2019

12

Złożenie deklaracji ostatecznej dotyczącej przystąpienia
do egzaminu maturalnego

04 luty 2019

13

Wiosenna przerwa świąteczna - Święta Wielkanocne

18.04.2019 - 23.04.2019

14

Odbiór świadectw potwierdzających kwalifikacje w zawodzie z sesji zimowej 2019

22.03.2019

15

Koniec zajęć dydaktyczno - wychowawczych w klasach maturalnych Technikum nr 1

26.04.2019

16

Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie w Technikum w sesji zimowej

Zgodnie z ustaleniem dyrektora CKE

harmonogram będzie podany w zakładce egzamin zawodowy

17

Odbiór dyplomów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie uczniów klas IV Technikum nr 1 kończących zajęcia 26.04.2019

24.05.2019

18

Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie w Technikum i Branżowej Szkole I stopnia nr 1 w sesji letniej

Zgodnie z ustaleniem dyrektora CKE

harmonogram będzie podany w zakładce egzamin zawodowy

19

Egzamin maturalny w sesji wiosennej

06.05.2019 - 24.05.2019

20

Odbiór świadectw maturalnych

Zgodnie z ustaleniem dyrektora CKE

21

Odbiór dyplomów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie i świadectw potwierdzających kwalifikacje w zawodzie z sesji letniej 2019

30.08.2019

22

Zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych

22.06.2018

23

Nabór kandydatów do poszczególnych typów szkół na rok szkolny 2019/2020

Podano w zakładce: Rekrutacja

24

Ferie letnie

22.06.2019 - 31.08.2019

  • 18 września 2018 - wywiadówka ogólnoszkolna
  • 20 listopada 2018 - wywiadówka ogólnoszkolna
  • 17 stycznia 2019- wywiadówka ogólnoszkolna
  • 05 marca 2019 - dyżur pedagogiczny
  • 09 kwietnia 2019 - dyżur pedagogiczny
  • 14 maja 2019 - wywiadówka ogólnoszkolna
  • 04 czerwca 2019 - dyżur pedagogiczny

Wywiadówki i dyżury pedagogiczne zaczynają się zawsze o godzinie 17.00

NAZWA WYDARZENIA

TERMIN

OSOBA ODPOWIEDZIALNA

Wyjście do ECK na przedstawienie „Dziady” A. Mickiewicza

Listopad 2017

Agnieszka Łukaszewicz

Wojewódzki konkurs plastyczny „ Dla Niepodległej” IPN

Luty 2018

Wiesława Rowińska

Udział w uroczystościach dotyczących Uroczystych obchodów Imienin Marsz. J. Piłsudskiego

marzec 2018

Agnieszka Łukaszewicz

Gazetka o J. Piłsudskim w salach lekcyjnych

marzec 2018

wychowawcy

Katyń – Akademia upamiętniająca zbrodnię katyńską

kwiecień 2018

Katarzyna Mosiej

Tworzenie prac plastycznych: książeczki, foldery, ulotki patriotyczne na godzinach wychowawczych

Maj 2018

Wszyscy wychowawcy

Akcja Czytania dla przedszkolaków Poczytaj mi duży przyjacielu pod hasłem „ Dla ojczyzny o ojczyźnie”

Maj 2018

Wiesława Rowińska,
Katarzyna Mosiej

Konkurs ogólnoszkolny – patriotyzm wczoraj,  dziś i jutro. Zwycięscy poprowadzą lekcje patriotyczne dla uczniów kl. Gimnazjalnych

czerwiec, wrzesień 2018

Jolanta Opaluch

Projekt edukacyjny „Noc bibliotek” pod hasłem „Rzeczpospoczyta”

Czerwiec 2018

Wiesława Rowińska,
Katarzyna Mosiej

Konkurs historyczno-obronny na 100 lecie odzyskania Niepodległości

wrzesień 2018

Józef Jabłoński

Konkurs wiedzy polonistycznej

październik

Agnieszka Łukaszewicz

Konkurs plastyczny – Drogi do Niepodległości

listopad 2018

Wiesława Rowińska

Wyjście klas do Muzeum Historycznego na wystawy o niepodległości

cały rok 2018

wychowawcy, nauczyciele historii, nauczyciele poloniści

Zaduszki Patriotyczne

listopad 2018

Agnieszka Łukaszewicz

Wystawa książek o tematyce zaborów i wojen w bibliotece szkolnej

cały rok 2018

Wiesława Rowińska,
Katarzyna Mosiej

Bieg Niepodległości- bieg ulicami miasta na dystansie 3,333 km

Listopad 2018

Andrzej Koroś

IV Marsz Niepodległości

Listopad 2018

Andrzej Koroś

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników.

  • Kiedy wchodzisz na naszą stronę, na dysku Twojego komputera mogą być zapisywane tzw. ciasteczka (ang. cookies), czyli niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez nasz serwer albo serwer Google.
  • Z naszego serwera wysyłamy pliki ciasteczek wyjątkowo. Służą one zapamiętaniu preferowanego wyglądu stron, ustawionego przez użytkowników, np. rozmiaru czcionki, odnotowaniu faktu głosowania w prowadzonych ankietach albo wykonaniu przez użytkownika kilkuetapowych czynności (np. dodania artykułu, dokonania zakupu w naszym sklepie internetowym). Możemy również korzystać z ciasteczek służących dopasowaniu wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny.
  • Zapisywanych na Twoim komputerze informacji wysyłanych z naszego serwera nigdzie nie gromadzimy i w żaden sposób nie przetwarzamy.
  • Oprócz ciasteczek wysyłanych z naszego serwera za pośrednictwem naszych witryn wysyłane są cookies firmy Google, które służą dopasowaniu reklam wyświetlanych w modułach Google do Twoich zainteresowań.
  • W każdym momencie możesz wyłączyć możliwość zapisywania wszystkich lub niektórych ciasteczek poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej.
  • Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści treści i usług udostępnianych w naszej stronie, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania strony.

JAK WYŁĄCZYĆ CIASTECZKA

Jeśli korzystasz z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), zapoznaj się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia.

Od 22 marca 2013 r. obowiązuje znowelizowana Ustawa Prawo Telekomunikacyjne, nakładająca na wszystkich właścicieli serwisów internetowych obowiązek informowania na stronie internetowej o używaniu przez dany serwis plików cookie (tzw. ciasteczek). PODSTAWA PRAWNA: Art. 173 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800) z poźn. zm.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję , że:

  1. Administratorem Pani/Pana/uczniów danych osobowych jest Zespół Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z siedzibą w Ełku przy ul. 11 Listopada 24, tel.: 87 621 69 92 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Przedstawicielem Administratora jest Dyrektor Szkoły Pani Danuta Wojtowicz.
  3. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zespole Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku możliwy jest pod adresem email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań i nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  5. Zebrane dane będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązującej w jednostce instrukcji kancelaryjnej.
  6. Ponadto informuję, że:
    • posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    • podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanych wyżej celów,
    • przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż̇ przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    • dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Administrator jednocześnie informuje, że w celu ochrony danych przed ich utratą zostały wdrożone odpowiednie procedury.

Administrator Danych Osobowych
Dyrektor Zespołu Szkół nr 1 w Ełku
mgr inż. Danuta Wojtowicz

HARMONOGRAMU TURNUSÓW 

II i III STOPNIA DOKSZTAŁCANIA  ZAWODOWEGO DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 w EŁKU
rok szkolny 2018/2019

Zawód

Termin

Ilość uczniów

Miejsce

 Fotograf II

29.10-23.11.2018

3

Bydgoszcz

 Fotograf III

01.10-26.10.2018

2

Bydgoszcz

 Lakiernik II

01.10-26.10.2018

1

Brodnica

 Blacharz samochodowy II

29.10-23.11.2018

1

Brodnica

 Mechanik pojazdów samochodowych III

03.12.2018-11.01.2019

7

Augustów

 Mechanik pojazdów samochodowych II

01.10-26.10.2018

5

Augustów

 Murarz – tynkarz III

03.12.2018-11.01.2019

1

Augustów

 Murarz – tynkarz II

04.09-28.09.2018

0

Augustów

 Stolarz II

01.10-26.10.2018

4

Giżycko

 Stolarz III

04.09-28.09.2018

3

Giżycko

 Fryzjer II

05.11-30.11.2018

2

Giżycko

 Fryzjer  III

25.02-22.03.2019

7

Giżycko

 Sprzedawca III

03.12.2018-04.01.2019

3

Olecko

 Sprzedawca II

04.09-28.09.2018

2

Giżycko

 Monter sieci i instalacji sanitarnych II

01.10-26.10.2018

2

Nidzica

 Monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych III

03.12.2018-11.01.2019

3

Nidzica

 Cukiernik II

18.02-15.03.2019

2

Olecko

 

KONTAKT

KONTAKT
tel. +48 87 621 69 92

NAPISZ E-MAIL

zs1@zs1.elk.pl

ADRES

ul. 11 Listopada 24,
19-300 Ełk

Back to top

 

Zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO, informujemy, iż administratorem Pani/Pana/uczniów danych osobowych jest Zespół Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku z siedzibą w Ełku przy ul. 11 Listopada 24. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do realizacji umowy oraz na potrzeby udzielania odpowiedzi na zapytania kierowane poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie internetowej i nie będą udostępniane bez Pani/Pana zgody innym odbiorcom, Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.