27 września obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Turystyki – wyjątkowe święto, które podkreśla znaczenie turystyki w poznawaniu świata, budowaniu relacji międzyludzkich i rozwijaniu lokalnych społeczności.

Z tej okazji uczniowie klas o profilu technik organizacji turystyki wzięli udział w kreatywnych zajęciach tematycznych. Klasa 2 OT podczas lekcji z przedmiotu marketing w turystyce omówiła znaczenie symboli marki oraz stworzyła własne nazwy i logotypy firm turystycznych. Młodzież wykazała się ogromną pomysłowością i kreatywnym podejściem do promocji usług turystycznych. Klasy 1 OT i 4 OT uczestniczyły razem w lekcji poprowadzonej przez panią Agnieszkę. Lekcja miała na celu przybliżenie uczniom historii tego święta, roli światowej organizacji turystyki. Wspólna lekcja była okazją do poruszenia interdyscyplinarnego charakteru turystyki oraz jego wpływu na świat. Następnie uczniowie wykonali mapy myśli ukazujące hasło przewodnie -turystyka.

Obchody Międzynarodowego Dnia Turystyki były doskonałą okazją do integracji, rozwijania wiedzy oraz twórczego podejścia do nauki.

Dziękujemy wszystkim uczniom za zaangażowanie!