Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej  „RODO”), informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Zespół Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku, tel. 87 621 69 92 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., a w jego imieniu Dyrektor Jolanta Agata Opaluch
  2. Inspektorem ochrony danych w Zespole Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku jest Mirosław Krajewski mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Można się z nim kontaktować we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
  3. Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym w ofercie) w celu dokonania oceny oferty lub ułatwienie kontaktu z oferentem;
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu zapisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póź.zm.), dalej „ustawa Pzp”
  5. Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. Obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwo danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana /Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  7. W odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Pani/Pana/Państwa dane osobowa mogą być ujawnione wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. w związku z dostępem do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postepowania.
  9. Posiada Pani/Pan/Państwo na podstawie art. 15 RODO prawo:
    1. dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO;
    2. do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO - co nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oraz zmianą postanowień umowy;
    3. żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
    4. do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan/ Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/ Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
  10. Skorzystanie przez Panią/Pana/Państwo z prawa do:
    1. usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
    2. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO p jest równoznaczne z rezygnacja z udziału w niniejszym przetargu, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wskazany zapis punktu 3.
  11. Administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostały zawarte w ofercie.

Ełk, 01 stycznia 2022 r.                                                                                                                           

Administrator Danych Osobowych
Dyrektor Zespołu Szkól nr 1
im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku
Jolanta Agata Opaluch