W ramach innowacji pedagogicznej uczniowie klasy 3B na lekcjach języka angielskiego zawodowego wykonali projekty zespołowe, ćwicząc rozmowy z potencjalnymi klientami w różnych realnych sytuacjach – od problemów z dostawą, przez negocjowanie cen, aż po omawianie nowych projektów budowlanych.

Dodatkowo, nauczyli się, jak poprawnie napisać listy z zapytaniem oraz reklamacją, co jest niezwykle ważne w branży budowlanej. W celu powtórzenia materiału została zastosowana grywalizacja. Uczniowie zagrali w zmodyfikowaną grę "Państwa - Miasta", w której powtórzyli terminologię specjalistyczną. Przy pomocy nowoczesnych technologii, takich jak interaktywne fiszki na platformie Quizlet, powtórzyli wyrażenia przydatne w rozmowach telefonicznych.

W celu utrwalenia ważnych zwrotów i słownictwa branżowego, na specjalnie stworzonym zestawie w aplikacji Blooket, uczniowie z grupy 1 mogli „hakować się” nawzajem a uczniowie z grupy 2 "łowili ryby". Powyższe metody niewątpliwie zaangażowały uczniów w lekcję języka angielskiego zawodowego.