W grudniu, styczniu i lutym zrealizowano Zadanie 1 - Diagnoza 117 uczniów ZS nr 1. Celem diagnozy było określenie poziomu kompetencji, w tym luk kompetencyjnych uczniów pod kątem potrzeb pracodawców, zaplanowanie wsparcia w projekcie.

Rozpoczął się kurs z zakresu kształtowania kompetencji społecznych/umiejętności uniwersalnych dla 117 uczniów (15 grup x 6/10 ucz. x 32 godz). Celem kursu jest kształtowanie kompetencji interpersonalnych związanych z umiejętnościami komunikacyjnymi i pracą zespołową, przedsiębiorczości, przejawiania inicjatywy, odporności na stres i motywacji do pracy.

W ramach zadania 3 i 5 od lutego do czerwca realizowane będą zajęcia:

Zadania 5 - Doskonalenie uczniów ZS1, ZS6 w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych matematycznych i przyrodniczych, niezbędnych na rynku pracy.

  • matematyka dla 23 uczniów gr. I – 8 ucz. z kl. IIIB, gr. II – 8 ucz. gr. III – 7 ucz.
    kl. IIB w zawodzie technik budownictwa,
  • chemia dla 9 uczniów w zawodzie technik technologii żywności.

Zadania 3 - Kursy umożliwiające zdobywanie przez UCZ ZS1 dodatkowych kompetencji i kwalifikacji zwiększających ich szanse na rynku pracy.

Od lutego odbywają się zajęcia:

  • Pracownia kosztorysowania gr. I - 8 uczniów z klasy IIIB, w zawodzie technik budownictwa,
  • ABC Florystyki gr. I- 9 uczniów z kl. IIIA ,w zawodzie technik architektury krajobrazu,
  • Geodezja w architekturze 9 uczniów z kl. IIIA, w zawodzie technik architektury krajobrazu,
  • Język angielski zawodowy gr. I - 13 uczniów z kl. IIIOT, w zawodzie technik obsługi turystycznej.

Harmonogramy zajęć w załącznikach.

Grażyna Ozorowska
koordynator projektu